Ads

Cara Menghilangkan Jamur di Lemari

Cara Menghilangkan Jamur di Lemari - Tiada kabinet pengecualian. Terutama kabinet yang diperbuat dari cip kayu terpaku dan ditekan kemudian permukaan disalut dengan kertas. Nah, kertas itu adalah medium yang hebat untuk cendawan untuk membiak. Lebih buruk lagi, cendawan ini akan terus datang walaupun telah dibersihkan berkali-kali.


Ini tentunya membuatkan kita marah. Sekiranya beberapa saat sahaja terlepas perhatian kita, cendawan ini akan tersebar ke arah pakaian. Minimalnya membuat sebuah almari dan semua isinya bau. Secara automatik maka kami akan membasuh pakaian sekali lagi, letih.


Ya, pertumbuhan pesat cendawan ini (selepas pembersihan itu dapat kembali dalam masa beberapa hari) akan meningkatkan beban pekerjaan rumah kami. Banyak Cara Menghilangkan Jamur di Lemari sebab boleh tumbuh cendawan di dalam almari, salah satunya ialah kekurangan cahaya matahari yang memasuki bilik.


Dan lebih menjengkelkan sekali lagi, ia bukan sahaja mencetuskan pertumbuhan kulat di dalam almari sahaja; ia boleh tumbuh di bufet, rak TV, dan sebagainya. Sesungguhnya terdapat banyak pengeluar kabinet dalam garis panduan pemasaran untuk memastikan produk yang mereka jual dilindungi daripada cendawan walaupun diletakkan di tempat yang lembap dan gelap.


sumber artikel : https://slwdesigns.blogspot.com/2018/02/cara-menghilangkan-jamur-di-lemari.html


SHARE

Author

Hi, Its me Hafeez. A webdesigner, blogspot developer and UI/UX Designer. I am a certified Themeforest top Author and Front-End Developer. I'am business speaker, marketer, Blogger and Javascript Programmer.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment