Ads

Katalog Promo JSM Indomaret

Promo JSM Indomaret - Amanzi WaterPark CitraGrand City dengan kerjasama Indomaret menyediakan khas promo 20 peratus diskaun pada setiap pembelian tiket Amanzi I-tiket di semua cawangan hanya Indomaret.Tidak itu, Indomaret juga menyediakan tambahan promo-Mat Sela Selasa (save) 20,000, setiap pembelian tiket Amanzi melanda oleh pengumpulan dalam salah satu daripada sekurang-kurangnya 100.000, - ditambah mendapat percuma 1 pcs Indomaret Hangky Tisu.


Pengarah Projek CitraGrand City, trace Wirawan berkata Promo JSM Indomaret adalah sebagai penghargaan pihak pengurusan untuk pengunjung Amanzi Waterpark. "Perkongsian dengan Indomaret juga menangani keperluan masyarakat untuk mendapatkan tiket masuk dengan lebih mudah dan kos efektif dan boleh menjadualkan bercuti ke Amanzi," kata trace.


Pengurus perational Amanzi WaterPark, Andri Yuliawan ditambah Amanzi turut mengadakan program Promo JSM Indomaret untuk pelawat untuk hantar gambarnya apabila membeli tiket di i-kiosk Indomaret. "Lima pemenang bertuah akan dipilih berdasarkan suka yang paling dan mendapatkan setiap satu daripada 3 baucar percuma Amanzi," kata Andri.


Promo Selengkapnya : http://www.arkan.id/2017/03/katalog-promo-jsm-indomaret/

SHARE

Author

Hi, Its me Hafeez. A webdesigner, blogspot developer and UI/UX Designer. I am a certified Themeforest top Author and Front-End Developer. I'am business speaker, marketer, Blogger and Javascript Programmer.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment